понеделник, 30 август 2010 г.

Лесен кекс

Това е от онези рецепти, които правя на бързо с едничкото желание просто да си хапна! :) За мое /не/ щастие не съм лишена от апетит и често ми се прияждат разни неща ... Е, хапваше ми се нещо сладко, ама хем да е вкусно, хем да не се плескам много :))
В такива моменти просто отварям хладилника и блея, блея, докато не ми се набие нещо на очи или не започне да писка алармата му.

Ами видях киселото мляко, което ми прати мама и си помислих, че едно кексче ще му пасне идеално :)



2 яйца
1 ч.ч. кисело мляко + 1 ч.л. сода равна
1 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. олио
2 ванилии
220-250 гр. брашно * да си призная, напоследък не меря!
1/2 ч.ч. нарязани орехи + малко локум

Разбърках всичко с тел в тази последователност и изсипах в намазнена форма. Пекох на 190 градуса. За времето - не знам! Обаче отнесе една ракия с кьополу :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар