сряда, 6 октомври 2010 г.

Ябълков щрудел или как направих тиквеник :)

Еми, да, това се получи в крайна сметка...

Докато разглеждах кулинарните блогове и силно ме впечатли този Ябълков щрудел на Дими. Едно време братовчедка ми мяташе кори така и ми е показвала как се прави. Е, не успях, беше ме жал да охлепам кухнята с опитите си :) За това ги точих тънко, тънко:
и за да не пропусна намасляването /нали се мятат и се ползва мазнина, а аз ги точих с брашно/:


Стигам и до другия проблем - нямах ябълки в момента и извадих от камерата пакетче настъргана тиква :) добавих ванилия, орехи и захар.
/обичам да си правя заготовки, ей за такива ситуации :))/
Навих ги по посочената техника и подвих краищата.
*Моята плънка бе доста по-малко, за това и ги направих по тънки.

Изпекох и поръсих с ванилена пудра захар:


Сервирах и похапнах с удоволствие:

Дими, благодаря за рецептата и прекрасното представяне, много ми се иска да го изпълня в оригинал! Пак ще опитам!

5 коментара:

  1. Çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,
    още се уча да точа. А мечта ми е да направя баклава.

    Translation by google:

    Teşekkürler,
    hala rulo öğrenme. Benim hayalim baklava yapmaktır

    ОтговорИзтриване
  3. wowww harika bu yemekler,eline sağlık..sevgiler Türkiye'den :)

    ОтговорИзтриване
  4. Привет, Дидка!

    Не очаквах... но ти определено ме впечатли:
    чудни са станали! Хубавки, препеченки..мхммм :-D

    И аз не смея да тегля тестото.. какво пък, и разточено е също тъй подходящо. А твоите кори са перфектни!

    Поздрави и пожелания за добро здраве и все такова удоволствие и успех в кухнята!

    Уютна есен :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря за милите думи :)

    Дими, трогната съм да получа поздрав от виртуоз като теб! Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване